Felhasználói Elégedettségi Felmérés

Tisztelt Ügyfelünk!
 
Értesítjük, hogy szolgáltatási területünkön 2020. szeptember 3-tól megkezdődött a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal által előírt Felhasználói Elégedettségi Felmérés Alapfelmérése.
Az idei évben esedékes felmérést a BellResearch Kft. kérdezőbiztosai fogják végezni a mintavétel során kiválasztott felhasználási helyek személyes felkeresésével.
 
A kérdezőbiztos igazolja magát, majd a szolgáltatás minőségével, a számlázással, díjfizetéssel, ügyfélszolgálattal, hibaelhárítással kapcsolatban fog kérdéseket feltenni.
A felmérés célja az ügyfelek véleményének megismerése, szolgáltatásunk színvonalának emelése.
Kérjük – amennyiben Önt is felkeresik – a felmérés sikere érdekében szíveskedjen közreműködni és a kérdezőbiztos által feltett kérdésekre válaszolni.
 
Köszönettel:
Érd és Térsége Csatornaszolgáltató Kft, az Ön víziközmű-szolgáltatója

2020. szeptember 8.